Известие

Collapse
No announcement yet.

съединител "1.9" жтд не отделя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • съединител "1.9" жтд не отделя

    Здравейте отскоро имам алфа 156 1.9 жтд 105 к.с. и много и се кефя. Но тази сутрин забелязах че съединителят ми не отделя достатъчно.Трудно включвам на скорост без значение на коя скорост и като включа при натиснат съединител се усеща тресене.Помогнете няма сходни теми в форума . Дали е за смяна или има за реголиране

  • #2
    Най вероятно помпа... може и само със смяна на гумичките да минеш. Но това ако е помпата. (горната мисля,че правеше този проблем)

    Comment


    • #3
      А каде се намира тази помпа и лесно ли се сменят гумичките

      Comment


      • #4
        Това, дето го натискаш най-вляво е педала за съединителя. С него натискаш и помпата. Това, дето е долу и бута вилката на съединителя се нарича цилиндър.
        При тебе, проблема се решава с обезвъздушаване, смяна на помпата или смяна на цилиндъра.
        В тоя ред!
        Първо обезвъздуши и виж да не тече течност!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Това, дето го натискаш най-вляво е педала за съединителя. С него натискаш и помпата. Това, дето е долу и бута вилката на съединителя се нарича цилиндър.
          При тебе, проблема се решава с обезвъздушаване, смяна на помпата или смяна на цилиндъра.
          В тоя ред!
          Първо обезвъздуши и виж да не тече течност!
          Хи хи, а втората помпа?
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Абе хора вие съвсем ме объркахте и втора помпа ли има. Аз мисля че е изскочила някоя от прожините на феродовия диск и е заседнала някаде.

            ---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:10 ----------

            Ако е помпа няма ли да ми омекне или потъне педала .

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Хи хи, а втората помпа?
              Няма такава!
              Това дето му викат долна помпа се нарича цилиндър!
              Няма горна и долна помпа.
              Има помпа и работен цилиндър.
              Помпата е това, дето натискаме с педала, а цилиндър това, дето поема течността от помпата и натиска вилката на съединителя!
              Ако не правилно, поне така сме се разбрали в тоя форум да наричаме нещата
              Едит: ако е глътнала малко въздух системата може да прави точно това. Има и вариант, гумичката на помпата да се е поразложила и да запушва компенсационния отвор, който съединява цилиндъра на помпата и казанчето и. Там е много тънка работата.
              Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:06.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Няма такава!
                Това дето му викат долна помпа се нарича цилиндър!
                Няма горна и долна помпа.
                Има помпа и работен цилиндър.
                Помпата е това, дето натискаме с педала, а цилиндър това, дето поема течността от помпата и натиска вилката на съединителя!
                Ако не правилно, поне така сме се разбрали в тоя форум да наричаме нещата
                Едит: ако е глътнала малко въздух системата може да прави точно това. Има и вариант, гумичката на помпата да се е поразложила и да запушва компенсационния отвор, който съединява цилиндъра на помпата и казанчето и. Там е много тънка работата.
                To kato на 33 - аз му викам бутало, щот бута вилката
                А може и вече надолу да е - я ламелки, я ... знае ли човек
                Наздраве!
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NightRider
                  Ъ-ъ, 19г. само алфи карам
                  Па ние от вчера...........
                  Ко ся паметник ли да ти вдигнем?!!!!!

                  Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
                  Абе хора вие съвсем ме объркахте и втора помпа ли има. Аз мисля че е изскочила някоя от прожините на феродовия диск и е заседнала някаде.
                  .
                  Феродовия диск няма пружини, те са на маховика.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от NightRider
                    Може, ама бутилки. Виж се какви глупости пишеш
                    АЙ ДА СА НАМЕСИ НЯКОЙ ЩОТ НЕАМ НРРВИИИИИ....


                    МАХОВИКА Е ДЕМПФЕРЕН!!!!!!!!!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      АЙ ДА СА НАМЕСИ НЯКОЙ ЩОТ НЕАМ НРРВИИИИИ....


                      МАХОВИКА Е ДЕМПФЕРЕН!!!!!!!!!
                      Бравоооо! Така е - парт. номер 46534965 (комплект). И няма пружини на феродовия диск - дори и на снимките, а? Я ми обясни, като му пропада съединителят, как влияят в/у това пружините на маховика? Или като се е скапал лагера на маховика няма да чувства само пулсации като ABS? А той казва само, че му е омекнал съединителят и не може да включва на скорост. А това няма толкова общо с маховика, а повече със заминали ламели на притискателния и вклинил се лагер в тях. А маховикът ако е заминал може да е причина за това състояние, но както той го описва - не е имал пулсации в педала. При условие, че хидравличната част е наред
                      Last edited by NightRider; d.m.y г., 21:06. Основание: Уточнение
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Бравоооо! Така е - парт. номер 46534965 (комплект). И няма пружини на феродовия диск - дори и на снимките, а? Я ми обясни, като му пропада съединителят, как влияят в/у това пружините на маховика? Или като се е скапал лагера на маховика няма да чувства само пулсации като ABS? А той казва само, че му е омекнал съединителят и не може да включва на скорост. А това няма толкова общо с маховика, а повече със заминали ламели на притискателния и вклинил се лагер в тях. А маховикът ако е заминал може да е причина за това състояние, но както той го описва - не е имал пулсации в педала. При условие, че хидравличната част е наред
                        Виж сега!!!!!!
                        Хубаво е да вдигнеш капака на някоя от колите ти (ако въобще има такива.......съмнява ме) и малко ЖЕЛЕЗА да пиппнеш, да се пооцапаш, да поразгледаш частите, да сравниш това онова и тогава да пишеш КОМПЕТЕНТНИ мнения.......

                        ДА на 105к.с маховика е различен спрямо на 110-115к.с НО САМО ПО НЯКВИ ЦИФРИ КОИТО ТИ НИ ЦИТИРАШ.........

                        Иначе са си 1/1..........

                        БЪДИ ТАКА ДОБЪР И СПИ ДА ЗАБЛУЖДАВАШ ОСТАНАЛИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ.......

                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Виж сега!!!!!!
                          Хубаво е да вдигнеш капака на някоя от колите ти (ако въобще има такива.......съмнява ме) и малко ЖЕЛЕЗА да пиппнеш, да се пооцапаш, да поразгледаш частите, да сравниш това онова и тогава да пишеш КОМПЕТЕНТНИ мнения.......

                          ДА на 105к.с маховика е различен спрямо на 110-115к.с НО САМО ПО НЯКВИ ЦИФРИ КОИТО ТИ НИ ЦИТИРАШ.........

                          Иначе са си 1/1..........

                          БЪДИ ТАКА ДОБЪР И СПИ ДА ЗАБЛУЖДАВАШ ОСТАНАЛИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ.......

                          Не ми отгоеори на въпросите, които носят инфо. Само спамиш в момента
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                            АЙ ДА СА НАМЕСИ НЯКОЙ ЩОТ НЕАМ НРРВИИИИИ....


                            МАХОВИКА Е ДЕМПФЕРЕН!!!!!!!!!
                            да демпферен е
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Маховика няма нищо общо с описаните проблеми.
                              Цилиндъра има достатъчен запас от ход, за да не му пречи тия 3-4 мм от дебелината на диафрагмата.
                              Освен, както на майтап беше казано, не е 33-ка с ожулена вилка, счупен щифт, трака като биела и изпада при сваляне на скоростите.
                              Тогава всеки микрон има значение.
                              Тука говорим за друга конструкция.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X